tisdag 12 februari 2008

Lustigt..

Igår blev jag uppringd på min mobil av en helt främmande människa.. hon hade hittat bilder från tunisien som jag jag lagt in på fritidsresors hemsida. Och denna kvinna skulle åka till tunisien och ville ställa några frågor till mig om hur jag tyckte att det va osv... Jag först ngt reserverad ja i ngn minut eller så, sen pratade vi om alla möjliga resor som hon även gjort och rekomenderade , ngt lustigt att snacka så i en halvtimme med en helt okänd person som jag inte ens minns namnet på????

Jag kunde ju varit svår och inte alls medgörlig men hm så som jag är - snackig, konstant hela tiden så var det ju jättekul att ngt ville ha råd av lilla mig.....

Idag har jag trots ryggstelhet lyckats jobba lite i alla fall, det var en kort dag och sedan hälsa jag på mina kollegor på nya fsk, alltid lika kul... träffade även på nära vänner och det känns skönt att ha dom.

Kul att få kommentar på bloggen även av släkten !!!!Tack!!!! Ja det är helt rätt, mannen har redan inplanerat NÄR det passar bra att sonen kör.... Idag har sonen lånat bilen och stuckit iväg till kompisar, känns ngt konstigt, att först ha tränat o tränat och NU helt ok att ta vår dyra fina bil och sticka iväg!!!!! Hoppas han kör så fint och nätt!!!

Nej nu ropar kaffekoppen och en smarrig banan att det är dags för fika

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej svejs Gitte!
Nu har jag me hittat hit... Skojigt o läsa lite om dig o familjen. Va roligt att äldsta sonen fixa körkortet, hälsa o gratta honom så gott från mig o Piotr.
Vi hörs & ses!