torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag..

Denna underbara hjärtfjäril fick vi idag av vår yngsta kreativa son !!!!!


Jag är själv lite anti till denna köpmannadag då helt plötsligt man ska inhandla fina saker till varandra... men visst det är väl trevligt att bli uppvaktad ....




Jag kan däremot skicka massor av varma kramar till alla er som helt enkelt läser NU och som jag förhoppningsvis också känner...... kram kram . Och för er som jag känner, jag tycker jättemycket om er ALLTID fast att jag kanske inte visar det

4 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Oj, vilket kanonfint kort! Jättejättefin! Både sonen och dottern hade också gjort Alla hjärtans dagkort, och det blir man ju glad för!

Kram Camilla

Anonym sa...

Jag fick oxå ett sånt kort av Lucas blev jätteglad!!!
En annan färg på mitt bara.
Håller med att det är trevligt med lite uppvaktning:))

Anonym sa...

Hej där Gitte..
Håller med om att det är så hysteriskt med massa dyra presenter och sånt..
jag föredrar hellre lite personliga presenter som det fina kortet ni fått ;)
Verkligen kanonfint:D

Ses i morgon
massa Kramar Deana

Lena sa...

Denna måsate jag visa J, du vet hur hon älskar att pyssla med sax och klister.