lördag 9 februari 2008

Lördagsmys

Idag är det äntligen melodifestival!!!! Då vi bänkar oss i soffan med goda tillbehör, tabeller och verkligen lever oss in i schlagervärlden. Nej, vi klär oss inte i ngt glittrigt jag lovar.... men det kanske man borde för att piffa upp sig, efter att nu varit hängig, men idag mår jag bra!!!!

Mannen och yngste sonen cyklade iväg för att se MFF spela träningsmatch, det var fler som hade tänkt det.... men de såg i alla fall bra o sonen som blivit totalt fotbollstokig var överlycklig. Jag njöt av den härligt vårkänslan med att plocka undan på uteplatsen, tom vårlökarna börjar synas.. Efter att ha legat inne i 3 dgr var det underbart att vara utomhus ...

Men det blev ingen rask skogspromenad utan en shoppingtur med svärmor
som behövde en ny dammsugare ,jag för min del hade tänkt att inhandla en ny våg, men hur kul är det att ge en förmögenhet för att få bekräftat att man väger för mkt?????????????? Nej tack.


Och så får vi hoppas att RÄTT låt vinner ikväll.

1 kommentar:

Lena sa...

Du vet att jag saknar DIG men inte gubbabackens förkola som så och den trodde jag att jag skulle sakna mer. Nästa vecka i melodifestivalen kommer den bästa och tävlar, Andreas Johnsson!!!!!

Kramisar Lena