torsdag 28 februari 2008

Sandlådepedagogik....

I morse var jag mkt upprörd o besviken när jag får veta lite "inside information"... ja det är på mitt jobb, tydligen diskussioner angående att man tar med sig material och saker man suttit o gjort i timmar i flertal år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ursäkta mig men jag har ju gjort det för att ha ett stort "materialberg "att använda till alla dessa barn med särskilda behov jag även har arbetat med. Jag menar det har inte avsatts några stora pengasummor från någon att inhandla saker... jag känner att det har blivit som om vi vore barn i en sandlåda som slåss om samma spade!!!!! Men detta är faktiskt MIN spade o nu känner jag mig orättvist förstådd o mkt besviken... SÅ jag ville bara få det sagt sen ska jag försöka att strunta i dessa småsaker som gör mig trots allt upprörd.

Nu är det en kopp kaffe som gäller sen ska jag unna mig lite lyx i tillvaron och åka iväg o snygga till mina hemskt nerbitna naglar!!! Bildbevis kommer.

3 kommentarer:

Lena sa...

Trångsynta människor finns det gott om.
Du med din höga arbetsmoral har lagt ner din själ på din nuvarande arbetsplats och gett dom flera år utav din tid. Därför tror jag att det gör mer ont att höra sådana saker. Tråkigt att det slutar så här !!!!

Anonym sa...

tråkigt när folk ska gnälla om helt ovesäntliga saker egentligen...
Vad ska dom med dina saker till?? dom har ju ingen nytta av DINA saker som du KÄMPAT med...ähhh
skit i detta...

Jag håller helt med dig Gitte..
det är din spade ;) *tihi*

Lycka till nu..
men jag hoppas vi komemr ses en hel del iaf :D
En dag kanske jag hamnar hos er ;D

Tvillingmamma Lotta sa...

Blä!
Jag kan tänka mig precis vem som snackar oxå...
Usch, vad trist att det slutar så. :-(

Klart du ska ha med grejerna du gjort åt barnen du jobbar med!

kram!