tisdag 19 februari 2008

Curlingmamma.....

I-landsproblem samt glömska har tillstött, jag totalglömt min PIN kod till mobilen, får hemskickat PUK kod för att kunna aktivera min mobil igen. Vi hade planerat att åka ut en liten shoppingtur mannen och jag ikväll- men ojdå totalglömt att sonen har bilen ??

Suck, trött men yngste sonen ska ju på party i morgon o present ska inhandlas så curling mamman som vid 18-tiden är TRÖTT och inte orkar cykla, tar bussen till triangeln för att handla flickiga grejjer (som jag tycker i och för sig är väldigt kul att få inhandla). Jag föreslog först för sonen att han kunde väl göra en fin teckning till hon som fyller , för att jag då inte skulle behöva åka iväg.. men då ville han minsann inte gå på en fest med endast en teckning!!
Så visst så som man är så fixar man ju!!!!????

Men Tisdag= house och en skål popcorn (ja idag igen) Finns det månntro en popcorndiet??????

2 kommentarer:

Tvillingmamma Lotta sa...

Visst gick väl Madonna på en popcorndiet för många herrans år sen? Jag hänger på den om du börjar i alla fall! ;-)
(Äter popcorn nästan varje kväll...)

Tvillingmamma Lotta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.