torsdag 14 februari 2008

Packar och nervös..


Jag har idag börjat packa alla saker jag lyckats samla på mig under mina arbetsår.. det är mkt!! Vissa saker ska hem,kastas eller vidare till nästa förskola. Puh, så kreativ jag lyckats vara?? Och jag ska till en avdelning med ett flertal kreativa så jag VET att vårt förråd inte kommer räcka till. Men mkt av det kommer ju att användas av våra barn med autism när vi tränar..

Jag har även blivit nervös att det inte ska bli av, tänk om det helt plötsligt kommer ett besked att Nej Gitte du får stanna, glöm det som är bestämt??!! Typiskt att JAG ska grubbla,analysera sönder allt....

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

R�cker dom kartongerna? fniss..du har v�l mycket mer material �n det?

Jag tog tv� Alladinhj�rtan! Fy p� mig..och en liten kakbit hos mamma!
Usch, k�nner redan att fettvalkarna �kar..och hur blir det inte efter morgondagens buffe�p� Slagthuset? V�gar inte t�nka p� det!
Hade beh�vt promenara l�����ngt, men helt pl�tsligt s� har jag f�tt j�tteont i mitt v�nstra kn�. Gick till mina f�r�ldrar med barnen idag, och det h�gg till i kn�t j�tteofta och gjorde S� ont! G�r j�tteont n�r jag str�cker ut det ocks�. S� det blir nog vila i ett par dagar..

Ses imorgon!

Alla Hj�rtans Dag kramar till dig fr�n mig! Camilla

Lena sa...

Du ska bara se hur mycket matrial
som finns till enskild träning på krockodilen som dom väl tar med sig
efter att M slutat.

Vi ses på förskolan på måndag !!!!!