söndag 17 februari 2008

Drömmar , drömmar.....


Idag har vi drömt oss bort i köksvärlden.... vi vill så småningom fixa om vårt kök så vi var idag på ikea o spånade.... vi får väl se hur och när det blir av!!
Sen drömmer jag ju även att kunna resa utomlands i sommar, dröm dröm.... det blir ju inte så lätt just nu när vi inte vet ngt om mannens arbetsmöjligheter .

Men jag är ju en sån som kan drömma ändå!! Det kan ju ingen ta ifrån mig i alla fall.

Melodifestival igår och ja ngt bättre än förra veckan, men ändå inte så där så jag slänger mig på telefonen o vrålröstar.. men lite kul att det blev lite skräll och inte hela tiden så som media tror....

Carola o Andreas kommer nog ändå till globen, Sanne var klart superbra, en låt som berörde mig i alla fall..

Nu väntar en ny jobbarvecka, lite nya ideer och en hel del förändringar för mig i alla fall som nu ska börja inskolning till nya förskolan. Jag behöver nog ingen inskolning... men barnet jag har hand om kanske.... .

Nej nu har jag börjat med andra boken av Stieg Larsson så jag måste krypa ner i soffhörnet o njuta.....

Inga kommentarer: