fredag 15 februari 2008

Fredag o slappa!!

Åh äntligen fredag.. det har varit en omtumlande vecka med sonens körkort, mitt nya jobb och även omständigheter på mannens jobb med många olika turer om hur det ska bli osv......

NU ska vi ha helg o inte tänka på allt strul som händer hela tiden som man ödslar alldeles för mkt energi på!!

Jag blev jätteglad idag när jag såg att min bror har gjort ett inlägg på sin resedagbok, han åkte i måndags med fru o barn till Ecuador . Jättekul att kunna följa deras resa via nätet. Det är väl ändå tur att vi har datorer nu förtiden...??

Trevlig helg och sköt om er.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Gitte!
Javisst lägger vi allt för mycket energi på skitsaker. Låt oss slappa och ha det gött istället.

Vi har förresten beställt resan nu, till Tunisien. Det blir vecka 30 och 31 som vi åker dit, med Fritidsresor. Vi kan prata om detta när vi ses nästa gång.

Ikväll (läs lördag) så blir nog Melodifestivalen bättre än förra helgen.

Trevlig helg och hälsa familjen.

Gitte sa...

HEJ Bitte!!! Kul att ni äntligen har bokat..... jag blev så sugen häromdan när jag snacka mkt om tunisien. Och nu ännu mer. Ja du har rätt, vi har nog mkt att tipsa om. Men du vattengympan är ett måste!!!!

Vi hoppas på bättre låtar ikväll lördag.... hälsa alla.

Camillas blogg sa...

Ja du, låtarna var väl betydligt bättre än förra gången tyckte jag. Fast jag trodde ju att Ola plus Carola&Andreas skulle gå vidare.
Tur att det inte blev Kebabpizza iallfall, den var sååååå dålig!

Sonen har fått feber nu förresten!
Vad är det här? Mannen har varit sjuk 1 gång i år, jag 1 gång, dottern 2 ggr och nu sonen 2 ggr!! Och det är bara mitten på februari. Blä!!

Ha en fortsatt bra helg!

Kramis Camilla

Camillas blogg sa...

Vilken tur att du håller rätt på mig Gitte! Rongedahl skulle det stå inte Andra generationen, i mitt blogginlägg!
Håller med om att Sannas låt var jättebra..men jag är inte så förtjust i henne bara..
Visst kan du följa med istället för mannen till Side..fniss..tror inte mannen blir så glad bara. Vi får väl helt enkelt ändra datum om semestern inte blir beviljad, men det hoppas jag INTE!
Jag hoppas också att vi ses imorgon, men vet inte än. Sonen hade feber i förmiddags också, men har varit pigg nu på dagen. Vi får se hur det blir..

Kram Camilla