måndag 25 februari 2008

Värmeljus- aj-aj

Mycket trött o tänkte då att ett avslappnande skumbad är ju bra.....
I vanliga fall har jag med mig bok,cider o ngt gott att tugga på. MEN idag tänkte jag att jag "bara" ska slappna av.... tänder ALLTID värmeljus,doftljus så även idag.

När jag känner att jag så smått börjar slappna av med slutna ögon och god vaniljdoft från ljusen så bara PANG!!!!!!!!!!!!! smällde det till och ngt varmt kom på min kind,axel,vä arm.... Jaha ljusstaken (till värmeljus med sugpropp för att sitta fast på kaklet...) lossnade rakt ner på badkarskant o lilla mig.......

Nej jag får nog inhandla såna fina ljus som min kollega C har som man nog inte kan få brännskador av i alla fall.

2 kommentarer:

Tvillingmamma Lotta sa...

Usch, vad läskigt!
Det gör ju så ont!

Är det möljigen dyra finska ljus som C har? De har jag o de är jättebra!

Anonym sa...

Usch vad läskigt...kan ju gå riktigt illa :(

men det är sååå skönt attv ligga i ett avslappnande bad med ljus :D
Åhhh måste jag med göra efter att jag fixat dina naglar ikväll ;)

Men jag brukar ha med mig en sudukobok in jag ;)