måndag 18 februari 2008

Ny vecka, nya miljöer, nya vänner....

Idag så började jag äntligen inskolning för "mitt" barn på nya förskolan. Det gick mkt bra, mkt lugnare med en anpassad miljö........ vad sägs om att kunna slappa i en vattensäng när du känner dig lite orolig? Det uppskattades!!!!!!

Känns oxå konstigt för mig, detta har jag längtat efter, sen blir det ändå lite konstig känsla, vart hör jag hemma? Har ju haft 2 arbetsplatser sen jag var här på introduktion, nu är det då dags att släppa den gamla och ta emot den nya........ gamla vänner behåller man ju och nya får man....
Så här är det ju när man gör en förändring och det brukar ju alltid bli bra..
Min fd kollega L stöter jag på ideligen, hon är knuten till min nya fsk och det känns skönt.

Nej nu måste jag avleverera en kompis till yngste sonen.... för mörkt att låta de små liven gå själva.

Måndag= cityakuten och popcorn!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Förstår att det känns konstigt, men samtidigt måste det väl kännas skönt att det äntligen blir av!
Jag kommer sakna dig jättemycket, är tur att jag själv slutar om en månad.

Vad skönt att vila i vattensängen! :)
Vi ses väl en liten stund imorgon då!

Kram Camilla

Tvillingmamma Lotta sa...

Så glad jag blir att du och lilla prinsessan flyttat! Ni kommer att få det toppen där är jag övertygad om!