onsdag 3 december 2008

Står inte ut....

Jag hade tänkt mig att stå ut med dessa smärtstillande var 4:e o 8:e tim tills måndag...
Varför? Jo , jag är rädd för tandläkaren... o drar mig för att han ska borra upp hela min tand, sen när han sa att - det gäller ju att ta rätt tand..... så blir jag ju orolig. Jag har ju då två aktuella tänder som sitter intill varandra o båda ömmar... mer el mindre.
I helgen ska jag till Tyskland med man o goda vänner på shopping tur......... jag kan nog klara mig med smärtstillande .... men jag står snart inte ut... känner mig även frusen o huvudvärk.
Det är mest skit med kärringen just nu..

Är inte som den mamman jag brukar, utan ligger i soffan med en kudde över kinden o slumrar från jag kommer hem från jobb tills jag går o lägger mig! Jag brukar i vanliga fall vara mer piggelin.
Nu kommer den sköna känslan när medicinen tar bort det onda..... o jag ska nu ta tag i sonens läxläsning...

Jag ska inte klaga för mkt jag kunde haft det värre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men det är jobbigt att ha ont så är det bara.

Inga kommentarer: