lördag 6 december 2008

Oj Oj Oj.......... som de bär sig åt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så, nu är vi hemma igen...... hm mkt blev det inhandlat.
Men jag är nog mest förvånad hur många av bussresenärerna levde rullan på bussen!!!!
Och man snackar om att dagens ungdomar bär sig åt....
Ett elände av skrik,sång,gagg, från klockan 07 till 19?????? Jag tänkte att ngn gång ska de väl för guds skull somna?? Men nej, vi var helt enkelt tvungna att lyssna på detta elände, gränsfall till tinnitus varning.

Tandvärk? Jo, då ... jag skulle kanske hängt på deras tempo med whisky flaskan så hade jag varit ordentligt bedövad, för just nu tror jag att jag är immun mot smärtstillande, och jag lovar jag har tandläkar besök på måndag och fast att jag är rädd, så har jag kommit till det läget - gör vad ni vill BARA det onda försvinner.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, har du varit och fyllt på förrådet...och umgåtts med trevliga medresenärer:-)

Du, ett litet tips man kan faktiskt förnya sina löften och ha en ceremoni kring det...och då sjunger jag gärna!!!!!!!
Njut av ledigheten
Kram Linda

Malin sa...

Du är helt underbar med dina små inlägg på min blogg.
Du skriver så rätt och lyfter verkligen en när man behöver det.
Tack för att du finns..
Håller med Linda klart att ni ska förnya era löften... jag kommer gärna!!!
plus lite skönsång är aldrig fel..

kramis

Anonym sa...

Hej!
Vad trevligt, jag kommer gärna när ni skall förnya era löften .... Men varför förnyar man sina löften? Är det för att bevisa för någon (sig själv) att man älskar varandra ännu mer nu än när man gjorde det första gången? Jag har inte riktigt förstått det. Jag och mannen har 20-årig bröllopsdag nästa år, vi skulle kanske ställa till med en fest. Vilken dag gör man det då, gör man det på sin tidigare bröllopsdag eller gör man det på en helt annan dag?
Svägerskan

Gitte sa...

Information: VI ska inte förnya våra löften...... det behövs inte, men jag skulle gärna haft min kollega Linda som en skönsjungande fågel OM jag hade gjort det.Jag håller med dig svägerska , jag älskar din bror superduper mkt oavsett hur jag bevisar det med ceremonier o festligheter.MEN visst vill ni ha en fest så kommer jag........... yeas.