måndag 22 december 2008

Ledigheten startar nu........................

Åh, så skönt nu är jag ledig tom nästa år!!!! Ska umgås med släkt o vänner, slappa, äta, njuta,skratta o ha det bra. Brorsan med familj kom till oss i Malmö nu i helgen, de bor hos min mamma men vi träffas dagligen ...... igår var vi uppe i city o barnen åkte skridskor för första gången i sina liv.... de hade jättekul.

Idag har jag jobbat en luuuuuuugn arbetsdag, mest pulat omkring o i slutet så hamna jag i målarateljen med två kära kollegor för att försöka få den mer attraktiv, och det tror jag den blir med alla fina glasburkar som synliggör vad som finns.

Hämtat lilla A hos mormor, de har både klätt julgranen o gjort ett pepparkakshus som var så fint med alla tomtar runt omkring. NU väntar mitt varma bad, tända ljus o den spännande boken för en bra start på denna ledighet.

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Åh, är du ledig redan?!! Själv jobbar jag imorgon också! Ha det nu riktigt mysigt i jul, och så hoppas jag att vi hinner ses! :)

Kram Camilla

Lena sa...

Ha nu en riktig skön jul och ledighet !!!!!
Från kollegan som arbetar på lillejulafton till 18.00.