söndag 28 december 2008

Livsnjutaren det är jag...

Just nu är det underbart att vara ledig........... slappar och tar var dag som den kommer. Det blir mycket bokläsning nu också och det är toppen.
Imorgon ska jag ut på en liten shoppingtur i egen takt.... uppskattar nog mest att vara ensam när jag ska handla o kolla in kläder osv MEN när shoppingen är klar är jag redo för en fika o babbel med en underbar fd trevlig kollega C .... ska bli sååååååååååååå kul att höra hur hon har det..

Tisdagen bjuder på biblioteksbesök o tandläkaren men nu är det lilla A som ska undersökas... funderar på om jag ska byta till hans tandl.....

Sen är det NYÅRSAFTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då vi ska till kära vänner och umgås o ha det bra...

Ha det gott så länge gott folk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Jag tycker nog också bäst om att gå själv när jag ska ut och handla kläder..fast ibland när man är lite osäker hade det varit bra med smakråd! Jag ser också fram emot vår fika jättemycket!! Ska bli sååååå kul! :)

Kramis Camilla