torsdag 11 december 2008

Åh så fint det är......


Har idag varit en tur uppe i Malmö city.... tyvärr alldeles för sällan det sker. Återlämnade saker till ide´banken, samt fixa lite annat till jobb. Så fint det är med alla dessa ljus o lampor överallt..... ett träd som det hänger lysande paket i.... ett annat träd som har blåa droppar som rör sig som ett rinnande vatten??
JAG känner mig helt plötsligt rätt pigg igen... tandonda har börjat sakta avta ngt...

Hittade MIN fina katt på uppfödarens hemsida o nu var det dags för julgranskulor..... lillprinsen ICE.

Imorgon Lucia.. fint o mysigt. Vi har luciafirande tidigt på morgonen på jobb... hoppas det kommer många. Sen på kvällen ska jag o min kära mammie lyssna o njuta av en konsert i Caroli kyrka, med min kollega med sin kör och Py Bäckman . Ska bli bra, det vet jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! :-)
Jag håller i en tävling på min blogg just nu med en riktigt fin julklapp som pris! Kika in för mer info om hur du tävlar!

Hälsningar,
Jennie
www.kalasgott.blogg.se