torsdag 19 februari 2009

Studiebesök

Igår var jag o mina avd kollegor på ett studiebesök hos min fd kollega- Kungen ( NU blir han glad, men det tog flera år innan jag acceptera att kalla han så...) Tack! för din rundvandring, och överaskningen som bestod av en tidigare toppchef. Det blev en hel del nya ideer som flög över en, och snart är det dags för nya skapande stunder.

Idag har jag cyklat sakta genom snön till jobbet, jobbat "lagom" eller hm, blev ngt intensivt på em när vi var 2 resurspedagoger på en klick överaktiva gull ungar!!! Men med ordning o reda, frukt stund så fick vi lugn i lägret.



Morgondagen är en fredag o det är personalfest hos mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kan nog vara svårt att komma upp till den nivån, som det va sist...för det var skiiiitkul, men jag ska försöka att dra mitt strå till stacken o hoppas på glädje, skratt, galna upptåg, dans, sång osv. Samt att det är en stor klick av härliga människor som jag verligen uppskattar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är en av anledningarna till att jag inte stannar hemma i morgon kväll, så en "babbelstund" måste det bli...

Kramar till vackra dig
Linda