onsdag 4 februari 2009

Onsdagen med mkt kuligheter

Mkt energi just nu så jag hakar bara på mitt eget turbo tåg........ blev ingen gympa idag, sjukt barn. SÅ jag fortsatte med mina olika uppdrag. Och sen även en avdelnings planering, med 4 lika energiska "tanter".... och ett fint besök av the king.... som berätta att han tjuvläser här minsann...
Han har ju gått vidare just nu från oss i alla fall tillfälligt... vi får se om han återvänder.

HEM snabbt, sen till sonens fotbollsträning i snö blandat regn.
NU semestersvenskar på tv- så hej svejs.

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Nämen Gitte..du kallar väl ändå inte honom för the king?? Då njuter han väl när han läser ditt inlägg!
Ja, en träff måste det väl vara dags med snart??

Kramar Camilla

Anonym sa...

halllå frogggyyyyyyyyyyyy det är klart att jag njuter eller hur gitti:)

kungen