torsdag 5 februari 2009

En bra känsla.

.....har jag just nu när jag lyckats jobba undan MKT under veckan på jobbet-skönt. Hemmet är upp o nervänt, alltid så i slutet av veckan o sen blir det städa röjja helg så blir det fint igen till mitten av veckan i alla fall..

Denna vecka har jag kommit igång med min träning igen, skönt, men har dåligt flås så det får sakteliga trappas upp. Idag unnade jag mig även en liten vila i solariet o det var varmt o skönt.

Lilla sonen har varit krasslig idag, men verkar i alla fall NU vara bättre så vi får se hur morgondagen blir... för hans del.

Livet rullar på o jag trivs..... ja, det kunde ju vart vår förståss..... hej svejs.

1 kommentar:

Anna sa...

hej hej!
ja visst har jag mycket att göra men inget som jag tycker är tråkigt ju! önskar snarare attjag hade fler timmar på dygnet. men veckan har varit lång och rolig också, nu i helgen ska jag vila mig och träna och plugga och göra mig redo för nästa vecka! så oroa dig inte gitte, jag mår sämre när jag int ehar något att göra alls....