fredag 27 februari 2009

Kärt återbesök!!!


TÄNK vad tiden går........ ett år sedan jag slutade på min forna förskola o gick vidare i yrkeslivet. IDAG blev det ett kärt återbesök med prinsessan, kramar o det var härligt att träffa er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vet, alldeles för kort stund, men man får vara nöjd med det lilla. Vet att att några läser här.... snälla skriv en kommentar , det går, W kan visa er.

Så idag har vi haft sången o glädjens dag, har varit med på 2 olika sångstunder på 2 olika förskolor.... sen är det fredag o livet känns lättare...trots att tvättkorgarna står på rad o inväntar att JAG ska ta tag i dom.. Ikväll blir det hockey , vet ej om mina nerver klarar av det, men jag lär nog höra söner o man .

Morgondagen.............................ja då ni, ska JAG vinka frenetiskt från rad 21 på Malmö arena till er!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var en för kort stund vi fick ha vår Gitte hos oss idag.Vi fick ju inte pratat något.Ska ha koll på dig i Tv:n imorgon.. efter Vellinge cupen
Ha en skön helg
Kram W

Henriksfält sa...

Trist att jag inte var där idag och fick träffa dig men som sagt var har vi magsjuka så vågade mig inte dit.
Får se hur det blir nästa vecka om vi kan titta upp till dig en stund.

KRAMAR