tisdag 3 februari 2009

Kallt!!!!

Fy, jag tycker INTE om denna tid.......kallt o kallt hua. Februari är för mig en av de absolut tråkigaste månaderna på året.... Inga kalas, trist väder, känns endast som en väntan efter våren..
Borde åka bort till värmen vart år... men kan man det?
EN sak som jag gillar med februari är - Melodifestivalen som nu drar igång. Vi är riktiga schlager nördar o bänkar oss framför tv:n, stereoljudet från hemmabion skruvas upp rejält. Detta år ska jag ju även för första gången själv se detta spektakel live här i Malmö....kul.

Dagen idag blev barnfri så jag med mina projekt drog igång högväxeln och sprang mellan ateljen , förrådet, kopieringsmaskinen, lamineringsmaskinen ,datan, och så som JAG är så börja jag ju också städa förrådet...... ni som känner mig väl, vet hur det brukar se ut... hi hi... jodå det blev märkta hyllor o lådor här o där. SEN blev det också tid för pedagogiskt möte, kul.

Morgondagen bjuder nog på en hel del akrobatiska övningar tror jag...... om inte det är sjukdom på gång av prinsessor......

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Här bänkar vi oss också framför TV:n och Melodifestivalen!! :)
Vi sitter på rad 26- så ni har bättre platser än oss! Vi kommer ju alldeles säkert se varandra. Vi är ju 10 st som går, varav 1 person får sitta ensam på rad 42! Fast vi har sagt att vi får skiftas om med den platsen. Inte kul att sitta själv under hela kvällen ju..

Kram Camilla