söndag 15 februari 2009

Härliga kollegor


...... har jag NU, men även träffat på ett flertal under åren. Och idag var det dags för en solträff med mina kära 3 kollegor från min tidigare förskola. Och som vanligt går tiden för snabbt, tänk att det inte räcker med nästan 4 timmars snack!!! Jag är så glad att jag har er och jag känner att vi nog alltid kommer försöka träffas genom åren.

Jag ser med glädje att jag har fått hela 11 kommentarer på mitt inlägg angående förra veckans melodifestival, tack!!!

SÅ nu kommer åter igen frågan..... vad tycktes om delfinal 2 , som HEAT o MÅNS gick vidare till final plats???

Jag upplevde program ledaren ngt lugnare..
Och ja jag som blandad musik diggare, tyckte om allt utom Amy, Lars, markoolio,

7 kommentarer:

Henriksfält sa...

Helt ok melodifestival och jag fick höra varje låt utan massa barnskrik och tyckte bra om Måns, Heat och även Lili och Sussie.

Anonym sa...

Helt rätt låtar till finalen enligt mej. Jag gillade verkligen H.E.A.T och deras låt.

Har fortfarande lite svårt för programledaren, kan inte sätta fingret på vad det är men näe, jag har svårt för henne.

Vicki sa...

Jag tycker denna deltävling var bättre än den förra. Jag gillade Måns och Lilly&Sussi. Annars var det många bud här hemma både Amy och Heat var också favoriter hos familjemedlemarna.

Vicki

Camillas blogg sa...

Det är jättekul att vi träffas lite då och då! Och jag tror också att vi kommer att fortsätta med detta. Förhoppningsvis hinner vi med en liten träff till innan du åker till Egypten!

Jag gillade Måns och Lili & Susie bäst!

Kram Camilla

Anonym sa...

Hej!
Min favorit är Måns. Men Heat var också bra, de fick en röst av mig.
Amy kunde ju hålla sig till "lilla melodifestivalen". Jag tycker att hennes röst är för barnslig för att vara med i de stora sammanhangen. Om man jämför henne med Carola (när hon slog igenom) så är det ju som natt och dag, röstmässigt.
Hälsningar
Svägerskan B-M

Anonym sa...

Ingen Euro vinnare har synts till i festivalen ännu......kanske kommer det, kanske inte?
Under tiden så lyssna gärna på den danske vinnaren som än så länge är bätre än di svenske....

//Van Der Git

Gitte sa...

nej men vad ser jag?? van der git, det är väl jag eller?? Vinnaren kommer snart,,,,