onsdag 15 april 2009

Som det kan bli....


Lilla A är slut........................ efter vi hämta han när hans fotbollträning var slut så mådde han pyton.
Jag trodde spontant- migrän. Men nej, han mådde enbart fruktansvärt illa.... så en sakta bilfärd hem o sen kröp han ner i sängen.
VI misstänker att för lite mat, för lite sömn, intensiv fotbollsträning är anledningen... men det gick inte att få han att äta ngt utan han somna o sover nu förhoppningsvis gott HELA natten till imorgon.... och mår nog bra igen.

TUR att han i alla fall är hemma i sverige när han blir så här, och att inte behöva ligga på ett hotellrum i ett annat land.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig gumman
Min O har vait likadan det började förra onsdagen och han blev piggare igår.Jag trodde att han hade fått migrän men sen fortsatte det med huvudvärk,ont i magen, hosta och kräkningar han åt inte på nästan 3 dagaroch jag fick knapp i honom någon dricka.Idag är jag tillbaka på jobb.
Kram W
P.S. Jag ringer dig ikväll

Camillas blogg sa...

Hoppas att sonen mår bättre idag!
Inte kul att må så illa!

Kramar Camilla