onsdag 29 april 2009

Energi - EL

Jaha, är helt ointresserad utav min el leverantör, tycker väl i och för sig att el räkningen alltid är för dyr.......... blev nu uppringd av min nuvarande att NU skulle jag få ett toppen avtal av dom, 59 öre i kilowatt timmen hm tror jag det var fast pris i 2 år, jag fråga om det var det lägsta på marknaden och nej det var detnog inte.....jag fattar ju inget... mannen inte heller speciellt intresserad av detta. MEN billigt vill man ju ha. Snälla folket som vet ngt , VAD är ett bra elbolag? VAD är ett bra avtal o pris???

1 kommentar:

Annelie sa...

Hej svejs..

GodEl ska ha absolut det bästa priset. Sägs det i alla fall.
Vi är nöjda med de i alla fall.
Men, jag vet inte priset, ska fråga gubben eller du ring upp de och fråga vettja.

Nu ska vi se. ska svara på lite av dina frågor om vår resa.
Vi ska resa med Ving, bo på ett hotell som heter The Grand Hotell och vi ska ha halvpension. Fukost & middagsbuffé.
Vad vi vill ha av en veckas semester är sol, värme, härligt bad, god mat och om det finns nåt att shoppa även lite sånt.
Plus att vi vill oxå kika runt.
Det vi hinner på en vecka.
Nåt vi ska göra i alla fall är att snorkla.

Tack för din hjälpsamhet..!!

Passar på att önska dig en riktigt TREVLIG VALBORG.. // Kram Annelie