måndag 13 april 2009

Så underbart

Vilken underbar årstid vi har NU......................... att komma hem till detta från en varm semester gör ju allt lite lättare. Vi har njutit av det fina vädret hela påsk helgen, varit hos ena svägerskan på födelsedagsfest, ätit god påskmiddag, cyklat med lilla familjen en tur, JAG har haft många lästimmar i min däckstol på terassen, fika med både grannen, och fika med väninnan, middag hos svärmor, planterar vårblommor, och varit ute så mycket som möjligt, katten ICE lycklig att strosa runt på terassen ........ men trots att mars är slut och trots att han är kastrerad så tyckte han nog att det verkar roligare på andra sidan staketet. .......... NU väntar morgondagen med både arbete o skola igen...... det kommer vara svårt till en början men sen är man snabbt tillbaka till vardagen igen. Och NU tycker jag nog att jag har det mest perfekta jobbet...... för om jag vill kan jag nu vara ute HELA dagarna........ nästan.

Inga kommentarer: