tisdag 21 april 2009

Nytt ämne

JAG hade tänkt att skriva om våra yrkesroller..... om vi är rätt man på rätt plats osv... för ibland träffar man definitivt på människor som tyvärr valt fel... MEN just nu kom lilla A in, arg o ledsen, humöret är inte bra vid denna tid på dygnet.... han kom på att han aaaaaldrig vill resa bort mer OM det är under skoltid. För att har man missat ngt så måste man ju jobba ikapp..... suck.
Och upptäckte även nu att simglasögonen är borta efter dagens simskole besök( de har nu intensiv simträning dagligen i fyra veckor med skolan) , och har man inga simglasögon så kan man inte simma om man heter lilla A..... så nu har jag en hysterisk nioåring sittandes i badrummet och som definitivt tycker väldigt synd om sig själv. JAG o lilla A har ju tendens att ryka ihop då o då, men jag har som vuxen individ försökt att ta mig i kragen o inte besvara allt o istället vara en luuuuugn pedagog..... hm jo då det funkar relativt!!!!!!!!!!!!!!!! Så det blev att min yrkesroll får även fungera hemma...

Inga kommentarer: