torsdag 9 april 2009

Det är varierande att vara......................



Att ha tre söner spridda under en tio årsperiod................... är spännande.
Just nu ser man nästan aldrig någon av dom..... framförallt inte min äldsta som kommer hem när vi somnat och sen när vi går på morgonen då sover han. Ibland går det flera dagar utan att vi faktiskt träffas trots att vi bor under samma tak.

Denna natt sov jag inte såååå bra, först hör jag ngn av de äldsta komma hem vid midnatt.... sen vaknar jag tidig morgon av att nästa kommer hem som då varit på disco, och sen försöker jag åter sova ngn timme tills väckarklockan ska ringa ..... då kommer lilla A som drömt otäckt!!!!!!
Är det oförskämt att säga att jag behöver semester?????????????????????????

3 kommentarer:

Marita sa...

Ja, det ska gudarna veta att det är svårt ibland. Du får se din 4 dagarsledighet som en liten semester. Själv jobbar jag 3 av dom. Det har blivit mysigare och mer hemtrevligt på R-G nu efter renoveringen. Hoppas verkligen att det går vägen nu.Glad Påsk:)//kram

Lena sa...

Dottern min har vi inte sett mycket utav på dagarna och övernattningarna hos kompisarna är många. Hon sover nu 22.08 sen en halvtimme.
Tis morgonen vaknade jag kl 10.00
underbart med lång ledighet.
Ha en skön påsk !!!!!

Camillas blogg sa...

Njuter du i solstolen nu, precis som jag ska göra?? Har börjat läsa Anna Jansson nu- är på andra boken.
Visst hade väl du läst dom?

Jo, jag tycker också att det kan vara dags för en solträff snart!!

Ha en riktigt underbar påsk!

Kramar Camilla