torsdag 30 april 2009

AAATJOOOO......


Nej jag vill inte................................ men hela kvällen sen jag kom hem från majbålet har jag nyst o nyst o nyst.....

Någon allergi tror jag inte att det är... eller i alla fall hoppas att man inte helt plötsligt kan bli allergisk på äldre dar...

Förkylda barn har man ju runt sig hela tiden .....jag vill inte bli förkyld NU i denna värme vi har, samt inte nu när jag är långledig .......
NU ska jag sova en förhoppningsvis lång och lugn natt utan nysningar.....

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Usch, förkylning vill man inte ha nu när det är varmt ute. Är det bättre nu eller??
Jag har också varit lite förkyld den senaste veckan, men det är inget som bryter ut riktigt ordentligt!!

Hoppas du får en härlig helg!!
Själv har jag fullt upp med förberedelser till sonens o mitt kalas ikväll!

Kramar Camilla