tisdag 13 oktober 2009

Seg dag men med bra avslut

Seeegt idag att jobba med tungt huvud o öm mage. Och mitt huvud vill ha kaffe.... det är tufft att avvänjas.....
Sen var det dags för att få min enskilda ryggträning idag, kände mig inte riktigt i form för detta och det märkte min kära friskvårdskämpe.... så hon fråga om jag ville ha massage istället...??? TACK, hennes magiska massage har faktiskt gjort ngt med min rygg så hon fick gärna göra det idag också.

Så ryggträningen skjuts upp till nästa vecka.
Lagom trött o insmord med massageolja i nacken så bar det iväg till en fantastisk upplevelse så här en tisdagskväll när man egentligen ville krypa ner i soffhörnet. Vi dvs man o två söner stack iväg o lyssnade på kusinen P som framförde vackert gitarrspel, samt många blivande stjärnor på IDOL himmeln som sjöng vackert. Han går på ett musikgymnasium o det var sång cafe..... jättebra.

NU kryper jag ner i min nytvättade lakan säng o läser lite innan ögonen stängs....

Inga kommentarer: