torsdag 8 oktober 2009

Harmoni

Idag har jag varit på en grupp meditation..... har aldrig någonsin prövat detta innan. Och mina förväntningar var stora. OCH det var en fantastisk konstig känsla, att sitta i en ring rabblandes ngn ramsa....o sen försvann jag............................kändes det som rent fysiskt. MEN jag var ju där, och hon som höll i meditationen gav oss budskap då o då.... om vad man skulle fokusera sina tankar på. Jag tyckte nog att det gick bra för att vara första gången. Ett tag trodde jag att jag skulle falla av stolen...hi hi så avslappnad var jag. Men visst snurra mina tankar för mkt åt annat håll än det man skulle ha fokus på...... DET är en övningssak.

Förskolelyftet är nu en möjlighet för mig att gå lite vidare i studiernas värld, och jag har nog kommit fram att hoppa på en liten liten kurs till våren....om jag nu blir den utvalde.
Känner att NU är det så mkt annat så hösten hade inte räckt till.
NU är det fokus på mig, massage, meditation, rygg o bål träning, osv osv och jag börjar känna motivationen komma... att det är jag som gäller just nu.

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Jo, det är Snobben som har varit sjuk innan, men han har ju blivit frisk emellan. Att han dog i måndags var INTE väntat!

Vad är det för en liten kurs du tänker söka??
Sökt träning..kan det vara Extravaganza?

Kramar Camilla