måndag 12 oktober 2009

Magen som sa stopp

DET gjorde min mage i lördags natt..... efter att ha vräkt i sig godis... om nu det är orsaken det vet jag inte. Men jag har ju en känslig mage så det är ju konstigt att inte hjärnan tänker på det.....
NU har jag i alla fall kraftig magkatarr och är hemma idag. Tänkte vara snäll mot magen o endast ge den soppa, eventuellt lite te, och se om det hjälper.
Min hjärna är tydligen frikopplad från all tankeverksamhet... för jag tog en tablett mot hm även huvudvärken som ligger lite dovt i pannan, och det gilla inte magen, samt att jag blev yr... hm eländes elände.
NU har denna kvinna en rätt så fulltecknad almenacka denna vecka också.... så förhoppningsvis med god kost o vila IDAG så är jag redo för......... jobb, konsert, årsmöte,träning, meditation,veterinär.... .

3 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Hoppas din mage mår lite bättre efter en dags vila!
Fulltecknat schema denna veckan oxå?? Vad är det för konsert du ska gå på?

Kramar Camilla

Gitte sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lena sa...

Usch då låter inte kul, hoppas du blir bättre så du ka gå imorgon.

Kramisar Lena