måndag 19 oktober 2009

Lyckodagen


IDAG har jag varit på fortbildning som bekräftade mig som pedagog......skönt att få bli det någon gång. Speciellt i dessa tider när det mest snackas om att det ska var förskolläraren som har det yttersta pedagogiska ansvaret på förskolan. JAG är barnskötare och som sagt idag kände jag att Yes!! Jag kan detta!
Att arbeta med barn med autism inom förskolan........

SEN fortsatte min sköna känsla när jag fick besked att jag o lilla A ska gå o lyssna o se Idolerna när de kommer till Malmö arena.
Och sist men absolut inte MINST.......... Yes!!!!!!!!!!!!!! Melodifestival i februari.... så det är ju att ta fram sina glittriga glamour kläder ( hm äger jag såna?).

3 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Ååååh, vad kul med både Idol och Melodifestivalen! :) HAde ju jag oxå velat gå på..men tyvärr så går inte detta pga att nu ihelgen har vår tvättmaskin och köksfläkt gått sönder!! :( OCh så måste ju bilbromsarna bytas. Tar aldrig de trista utgifterna slut??

Kramar Camilla

Lena sa...

idol skippade vi men melodifestivalen satsar vi på, var fick ni platser någonstans.

Kajsa sa...

En deltävling är i min stad också, men vi blev utan biljetter. Jag hade väldigt gärna vilja gå. Först blev jag jätteglad att vi fick hit en deltävling, och nu är jag jättebesviken att vi inte fick någon biljett.