torsdag 29 oktober 2009

Meditation

Jaha idag var det dags för fjärde försöket till meditation..... jag är inte sååå duktig på detta. Jättebra är jag på att slappna av.. för jag slumrar nog till var gång, känner hur jag rycker till o tänker .... gud vad sa hon nu??? Hon leder oss genom att hon pratar sakta till oss med olika budskap...
SEN efteråt ska vi diskutera... vad såg du , vad kände du osv osv
Hm jag känner mig lite udda i sammanhanget, för mig är det för mkt hokus pokus med konstiga färgupplevelser, känslor i kroppen osv osv
Och jag tappar fokus var gång o sover....ha ha. Men visst det är ju jätteskönt att få bli sååå avslappnad ... en liten stund så innan man sticker hem. Men som sagt detta är nog inte min grejj helt enkelt. Samtidigt som det är intressant är det för mkt flummigt om kroppens halvor, kemiska balanser osv...
Nej det blir att ta fram spikmattan igen istället, för där blir jag ju också avslappnad.

Inga kommentarer: