lördag 3 oktober 2009

Regn o rusk



En sån här dag... med regn o blåst utanför har jag definitivt plockat undan sommarkläder o tagit fram vantar o varmare kläder.

Och längtar .......... till nästa ledighet som kommer.....ja inte förrän till jul, men då ska vi tillbringa en vecka i ett fint stort hus på Öland med inomhuspool o hela goa släkten.

Och nästa längtan.... går till Lanzarote resan.... i mars, jag lyder alltid min mamma.....ha ha , hon tycker att jag o mannen ska åka utan barn och hon bor hos oss och tar hand om allt. Och visst lyder jag henne ..... och bokat ett litet mysigt hotell som dessutom är barnfritt.

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Ååååååååh, har ni bokat resa nu!! Ser ju såååå mysigt ut! Förstår att du längtar redan! :)

Brr, ja nu är det kallt! Har fått köpt mig en vinterjacka idag, så nu slipper jag frysa!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramar Camilla