måndag 5 oktober 2009

Gnällig

.......är jag just NU. Har ont efter ett litet litet ingrepp idag, opererat bort en liten liten leverfläck vid ländryggen, där jag förövrigt även har värk konstant. När snälla doktorn skurit bort det jag inte skulle ha kvar....säger han - så nu är tumören borta...!!! Oups o hjälp tumör tänker man? Men jag vet ju att det heter tumör i deras arbetsspråk...... nu ska vi bara hoppas att det är en snäll sort. ...

Just nu svider det och stramar.... och jag som har svårt att hitta ett bra sovläge nuförtiden med värk i rygg, höfter ha ha ......hoppas natten blir lugn.

Denna vecka är lite fullbokad med olika saker... som massage, kvälls planering, meditations kurs, möten.... o just nu längtar jag nog mest till meditationen som jag aldrig tidigare har prövat på.

Godnatt mina vänner...nu ska jag försöka att först hitta ett bra läsa bok läge o sen sova för natten läge....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Du måste vara försiktig med dina leverfläckar. Bra att du tog bort den. Tänk att vi har haft precis samma tanke i lördags, vår familj pratade också om hur mysigt det skall bli att träffa släkten till jul. Vi ser verkligen framemot detta.
Hälsningar
Svägerskan
PS. Var rädd om dig.

Camillas blogg sa...

HIttade du någon bra sovställning då? Hoppas att det inte gör ont längre nu.
Låter mysigt med massage och även meditationskurs. Var går du på den någonstans?

Kramar Camilla