söndag 8 mars 2009

Kvinnans dag idag!!!!!


På den internationella kvinnodagen står jag i tvättstugan....... men det har jag ju faktiskt själv valt, det är väl ändå det som är meningen med att VI själva kan styra över våra egna liv.

Jag unnade mig ju en biokväll, lördagsmyskväll o då blev det bara söndagen kvar till tvätt.......

Jag har ju förmånen att ha ett "lyxliv" enligt några väninnor för att jag i stort sett aldrig lagar mat, storhandlar osv för i denna familj är det mannen som fixar det o inte bara på kvinnodagen utan alltid.... men jag gör ju annat som, ja just tvätta.

Gårdagens Andra chansen blev en irriterande fest, för jag personligen kan inte förstå hur svenska folket kan rösta fram denna uggla??? Jag kan tycka att texten är bra, MEN som i detta sammanhang är i totalt FEL FORUM.
Blir sen oroad när jag läser på Aftonbladets sida att vi svenska folket vill ha henne som vinnare i globen????

Hm, den som väntar får se, vad nästa helg slutar.

Dagen har bjudit på en IKEA tur med mannen, där vi hittade lite smått o gott till hemmet.

Arbetsveckan närmar sig...... o det känns helt ok, utvilad o piggelin.

En stor kram till er alla KVINNOR....

1 kommentar:

Lena sa...

En stor kram till dig också !!!!