onsdag 11 mars 2009

Det går i ett i ett i ett...........

Upplever just nu att jag inte hinner med något..... trots att jag faktiskt egentligen gör mycket???
Är mer skillnad att arbeta heltid, börjar tidigare o lilla A får nu klara sig helt själv ( ja, hm han ringer ner mig ideligen), jobbar även längre dagar, prioriterar MIN egen träning till två kvällar.... sonens fotbollsträning, kvällsmöten o ja vad blir det över???? Inget... Känner att jag kommer hem sent var kväll, o då blir det race med läxor osv o lite tid till mig själv framåt kvällen, vilket brukar vara en kort tv stund o sen förhoppningsvis ett kapitel i min bok som jag lääääääser.... det går inte fort nu med läsandet, ögonen trillar ihop rätt snabbt var kväll .

Trots att jag känner så här så känns det bra, aktiva arbetsdagar och stimulerande framförallt psykiskt inte så tufft fysiskt längre, vilket det har varit förr.

MEN mina vänner JAG behöver semester....... snart så, jag har nog även kommit fram till att man alltid borde åka iväg denna tid, ladda batterierna lagom tills våren börjar nosa på oss.

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Ullaredstur! Vad kul!! Är det med Personalklubben eller?
Ännu roligare med semestern! Tänk att ni åker snart! Såååå härligt! :)

Kramar Camilla