lördag 7 mars 2009

Hur kunde det bli så???



HUR kunde piloterna förlora mot ugglan???

5 kommentarer:

Anonym sa...

Helt obegripligt!!!

Men kul att Sofie (sofia?) gick till Globen :)

Camillas blogg sa...

Jag fattade ingenting!! Blev såååååå besviken..

Camilla

Henriksfält sa...

Jag fattar inte heller ngt, var så säker på att piloterna skulle vidare men icke.
Det är så konstigt.

KRAMAR
Emma

Anonym sa...

Hej, jag har en här hemma som också är besviken (mannen). Han röstade på "Piloterna" precis som han gjorde förra lördagen.

Jag undrar faktiskt om det går rätt till vid röstningarna?

Jag hörde Emilia´s låt på radion igår och jag får säga att den är jättebra i mitt tycke i alla fall.
Nu får vi invänta Globen och se om det blir bra eller dålig representation i Ryssland.

Tänk om ugglan åker till "de grande finale". Undrar om öststaterna hade kunnat ta denna låten till sina hjärtan.

Ha en fortsatt skön söndag i det fina vädret!!!!

Hälsningar
Svägerskan

Lena sa...

Ugglas låt är en utav mina favoriter men jag tror inte hon tar hem vinsten och får åka till den stora finalen.