fredag 13 mars 2009

Arbetsveckan är slut


Idag var vi iväg på en liten utflykt till Pildammsparken o mata fåglar. Härligt..... och snön hade slutat yra sen igår o även smält bort.

Jobbat intensivt hela veckan men idag en kort dag- skönt..... det behövs.

Känner mig lite små krasslig, magont, yrsel hm??? Har en läkartid nästa vecka , som en "garanti" att kolla mig innan semestern.

Helgen bjuder på vänner som kommer hit o avnjuter god middag o dryck samt kolla in finalen av melodifestivalen..... vi får väl se om RÄTT låt vinner.

Lite småplock bland sommarprylar som snorklar, sandaler för att kolla in vad som behöver inhandlas.. hej svejs.

4 kommentarer:

Henriksfält sa...

HEJ PÅ DEJ!!

Hoppas du tar det lugnt om du nu inte känner dig bra så du inte riskerar er semester.

När är det ni åker?

Måste komma in och hälsa på dig en dag jag saknar dig och vår tid som arbetskolleger, får dåligt samvete att jag inte kommit till dig och hälsat på men hinner aldrig med ngt när jag är inne i Malmö får väl ta mig i kragen nu och göra det.

Anonym sa...

Men vilken är då rätt???
Kram Linda

Marita sa...

Det verkar som det börjar dra ihop sig, härligt. Ett gott råd:Man ska aldrig gå ut på bloggen och tala om när man ska resa bort. Ha en riktigt skön helg.//kram

Gitte sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.