lördag 14 mars 2009

Jaha då var det klart...


att svenska folket ville ha opera disco som vinnaren i år.
Jag såg o hörde o upplevde den live i Malmö, det var väldigt pampigt . Jag vet inte om jag är nöjd eller inte, det var en nervpärs när det var så nära för ugglan att vinna ett tag...

Jag tycker att alla bidrag på sitt sätt var bra, jag är en allätare vad det gäller musik.... men sarah helt klart den som gav mig gåshud, måns, alcazar gav mig glädjen o dansen. Här var vild dans av både gäster o oss.... sonen T kom hem en kort sväng, hade fått frågan här utanför om HAN hade fest.... nej , hm mina föräldrar.

Jag tror att om vi vill vara udda i eurovision så kommer sveriges bidrag sticka ut detta år i alla fall, vi får vänta o se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var oxå RIKTIGT orolig att ugglan skulle vinna :S

Jag hade hoppats på H.E.A.T, jag gillar verkligen den låten.

Hmm, man kan ju undra hur Marlena klarar sig i konkurransen, hon fick ju inte direkt höga poäng av internationella jurryn...
Men visst, den är "pampig", men jag vet inte... Förvisso kommer hon från staden där jag bor, men ändå...