lördag 28 april 2012

Fredag kväll

 Härlig kväll har jag haft med lilla A... och skrattat o haft mysig mamma-son stund!!!!

Jag boka denna för ett tag sen o skulle ha det som en överaskning till han, för han verkligen älskar detta när det visas på tv. MEN han ville hör o häpna inte gå...? när jag berätta detta. Men han visste nog inte vad eller hur det är att uppleva det live.. och jag sa , att jag vill att du går med mig för min skull.
Och ikväll...ja hahah jag vet ju att jag skulle få rätt...han verkligen älskade detta...och tacksamheten kunde inte ta slut för att jag hade gjort detta!!!

Sen strosa vi igenom ett Malmö med vårvärme i kvällen, först förbi vissa kvarter som man i alla fall förr skulle undvika- Möllevången. Och det var hur mysigt som helst, med uteserveringar och jättemkt folk. Sedan missa vi en buss hemåt o tog en annan för att åter igen strosa igenom kvarter...som man ska undvika..men icke sa nicke... där gick vi hemåt utan problem där oxå.. Ja jag vet inte...vad media har gjort men JAG tycker i alla fall inte att Malmö är en våldsam stad.

Inga kommentarer: