tisdag 24 april 2012

Underbart är kort...

Såå då var det klippt igen...och såå skönt att bli av med det spretande smala testarna.. Jag har inte hårkvalite till att ha långt hår , det har jag insett för ett antal år sedan. Inte som i tonårs tiden då det skulle vara så långt som möjligt, permanentat och slingat...

Denna gång av ngn anledning så lyssna jag på ngn som sa....klipp dig inte kort Gitte. Aha..tänkte jag, men det hade jag ju tänkt. Och så fick det mig att börja grubbla o fundera... att det kanske jag inte ska osv.
Så idag i stolen hos frissan med saxen beredd... så babbla jag hit och dit... o sen ett tu tre..så sa jag....KORT klipp kort som du brukar, det känner jag mig alltid nöjd med.

Sen fattar jag inte vaför man envisas att fylla håret sen med en liter spray...
så hemma in i duschen o bort med allt det. Och oj..så konstigt det kändes att tvätta håret...det var ju liksom inget... där.. kändes det som.   Jag är nöjd...och det är huvudsaken.

Inga kommentarer: