söndag 15 april 2012

PMS kärring?

Jag vet inte varför jag vill ha rubriken till detta inlägg IRRITERAD igen....har jag ovanligt lätt för att bli arg? MEN jag förstår inte varför människor..samlar mjölkförpackningar, äggkartonger... o sedan lägger det i en påse,,, OCH lägger den påsen utanför återvinningen ..för kartonger?
Jag själv .. gick idag tre vändor med mkt mkt kartong från allt vårt emballage från nya möbler. Och kan minst sagt bli irriterad när jag då ser detta..samt en toasits, matrester, dynor, , kartonger, el prylar osv ståendes bakom alla containrar för att på så sätt smyga dit det.

Varför i hela friden gör dom så??? Lata? Ointelligenta? Tröga ? Ja man kan undra . OM man nu ändå inte lägger det i rätt container , varför då överhuvudtaget släpa dit det? Grrrr

Annars är livet bra här..soffan är kommen....
Och nu kommer sonen S hem på söndagsmiddag och hela VÅR familj är samlade...

1 kommentar:

Kajsa sa...

Hur är det med Ice? Blir han något bättre?
Kram