lördag 21 april 2012

Är det inte barnen...så är det....

Katterna...... en katt som har varit iväg o parat sig med prinsen ... o kom hem ikväll. Helt slut.. och sov o sov o sov tills NU vid midnatt, då hon drog igång löpet igen. Suck????? Och Ice tyckte att han skulle skrika lite han oxå. SÅ mindre kul för mannen som ska iväg till sitt ullared imorgon... dvs boardershop i tyskland.
Men det var en kort jam historia här o nu sover dom igen . Hoppas natten blir lugn.

Sen har jag varit på apotek o hämtat ut kortison tabletter till Ice, vars eksem återkommit lite...o för att slippa plåga han med bilresor för mkt så testar vi detta.. han har sitt återbesök kvar.

Meningen var här ikväll att jag skulle sitta här i lugn o ro och se min kriminalare...MEN allt blev upp o nervänt när de börja skrika... o jag sprang runt o förberedde en natt i badrummet för henne.. o Nu har jag ändå missat halva handlingen så det blir svt play en kväll istället..

1 kommentar:

Kajsa sa...

Hihihi, lite skoj där med männens Ullared :-P
Handlar ni alltid på boardershopen när ni åker dit?
Kram