söndag 19 februari 2012

Tidsplanen håller med god marginal

Här går det undan....jag har en man som är såå effektiv.... och idag måla han Adams blivande rum för andra gången i morse...o sen under em när jag satt o fika med mamma så la han golvet!!!!

Och så här snabbt o långt fram trodde han inte själv att vi skulle vara ..... vid denna tid.

Veckan som kommer är lite plock hit o dit, imorgon kväll är det till äldsta sonen och fixa lite med han. Och jag väntar på att uppfödaren till min Lizzie ska höra av sig, hon löper och behöver bli hämtad NU för att göra sista parningen. Och så har vi Ice katten som har sitt eksem så jag får ringa veterinär och boka en tid.

Utöver det så har jag ett inbokat Zumba pass.. och jobb jobb.... längtar redan till nästa helg... har varit intensivt nu.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Samtidigt som det är jobbigt att rusta och bygga om hemma, så är det ju så himla kul med nytt och fräscht =)

Spännande att se om det blir några nya kattbebisar, du får berätta hur det går.

Veckan går fort, snart är det helg igen ;)

Kram