tisdag 21 februari 2012

Ljuset

Februari är en månad som jag i vanliga fall inte uppskattar allls..... bara en dryg väntan på att det ska bli vår ... MEN känner att nu när jag har fullt upp med allt...o allting så rusar tiden fram.
Och är så tacksam att det är ljusare om dagarna.... att cykla iväg på morgon till jobbet utan tända lampor och utan thermobyxor... är ett tecken..

Lizzie blir tyvärr inte parad detta löp, vilket gjorde mig besviken, pga av att vi väntat så länge på att hon verkligen ska löpa igen. Men uppfödaren som trots allt har beslutsrätt hade inte möjlighet att ha fler kullar än dom som är på gång. Så det är bara att vänta.... tills nästa gång. Men lilla skruttan har det jobbigt och får tyvärr även sova i badrummet på natten för att vi ska kunna få ngn sorts nattsömn.

Har ikväll åter varit på ett mkt svettigt o jättekul Zumbapass...jag är förälskad. ha ha ha. Men hade behövt lära mig salsa stegen bättre... hm.

Inga kommentarer: