lördag 25 februari 2012

Mitt i natten.... o här sitter jag o katterna...

Har blivit en sån nattuggla....och borde vara superduper trött efter en tuff arbetsvecka, men ett tu tre så är jag superpigg....

Har precis varit inne på tradera o lagt bud...på en mirakel borste till katterna..som ska ta bort mkt av underhåret.

Adam har inte heller somnat...o kom precis och sa.... sista natten i mitt gamla rum... som jag har sovit i under 12 år......... och känns nog konstigt att få ett nytt rum imorgon... helgen blir en plockande och rensande helg. Och super skönt att inte ge sig iväg någonstans heller, utan tiden läggs här i hemmets vrå.

Till kvällen kommer Simon hem o så kollar vi tradionsenligt på mello....

Det stormar utanför och jag ska nog försöka nu att krypa ner i sängen o läsa några rader dock innan jag sluter mina melerade ... godnatt.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Ikväll är jag väldigt nyfiken på Dannys låt och Dynaztys låt.
Jag har aldrig förhandslyssnat, utan jag vill vänta tills det visas på tv på lördagskvällen =)
Kram