måndag 3 oktober 2011

Tur i oturen?

Ja eller vad man ska säga....
Jag beslutade mig inatt, att jag skulle vara hemma idag, efter denna j...kla magvärk. Denna Kvinnomage skulle jag kunna göra allt för att bli av med... Men men..så är livet, har man inte haft problem tidigare i livet så kommer det ju någon gång..

I alla fall så var det nog mycket bra att jag stannade hemma.... för när mannen skulle iväg i morse kunde han inte låsa vår dörr!!! Nyckeln gick inte ens in...
Ja..jag vet kära mamma, den har varit dålig lääänge vår dörr med sitt lås.!!

Så nu väntar jag på att vaktmästaren kommer tillbaka med en helt NY lås cylinder, ja det kunde nog vara dags för det, har nog inte bytts ut sedan huset byggdes -71. Hoppas bara han hinner... för imorgon tror jag nog att jag ska jobba igen, men vill ju kunna låsa om oss. Sen tillhörde det 3 nycklar.......och vi är ju 5 i vår familj..så det blir ju att fixa kopior..

Magen? Jo...tack den gnäller o värker...så nu blir det soffhörnet med stickprojekten, tänkte bli klar med vantarna och en halsduk så jag kan skicka iväg det till Hjälpstickan, läste att om man skickar in paket nu i oktober så får jag nytt garn igen.

Inga kommentarer: