tisdag 11 oktober 2011

Finns kanske en STOPP knapp....ngn stans.

Kan bli lite mkt ibland....och NU är det så. Men jag har lärt mig genom åren att säga nej mer o mer och ska göra det ännu mer. MEN vissa saker kan jag inte frångå vad gäller jobbet... MEN har blivit lite tokmycket där..
Jag är ju resurs för en gosse o har massor av tusen ideer just nu som jag vill sätta igång med, allt från att fixa bilder, material , filma, osv...
Och med han är jag iväg på både snoezel rum, gympa grupp, träning och bad...
Sen utöver det så har jag som alla andra på min arbetsplats, små uppgifter som kan bli många om man lägger ihop dom.

Ska göras dokumentationer, reflektioner som skall tas med till reflektionsmöten, pedagogiska kvällar, planeringsdag...och då flera olika. Sen går jag på en bokcirkel genom jobbet som är kvällstid, sen även teckenspråk kurs kvällstid, är även tänkt att jag ska göra en datautbildning hur jag nu i hela friden ska få in den tiden...??
Vi har även ett fantastiskt tema nu att arbeta med oxå- fantasi och sagor och vi har hamnat i Pippi Långstrumps värld...
Och sist men inte minst så drömmer jag om barnantal om nätterna...för att vi ska ha rätt antal... på fsk....suck...Lite mkt av det goda nu... Och jag ska nog imorgon börja sålla bort det jag KAN..... Och funderar ibland på om det finns ett enkelt litet sorteringsjobb på IKEA... så att värmeljusen läggs rätt.

Inga kommentarer: