tisdag 25 oktober 2011

Sjuk...........

Usch denna hosta har däckat mig.... och har nu i två dagar fått mig att antingen sova eller bara läsa... Idag efter frukosten, o ett samtal med rådgivande sjuksköterska så var klockan runt 10.. jag tänkte att jag bara skulle vila en liten stund, orka inte ens öppna boken. Och så slumra jag till o vaknade................................. halv -2????????????? Och DET var nog ett tecken på att jag faktiskt inte är så bra..

Resten av dagen har gått åt till ingenting, känns det som . Tog en liten kort promenad till närmsta affär för att inhandla mjölk.......herregud, flåsade och helt andfådd. Sen ringde kära mamma för att höra hur det var med hennes lilla tös...o bara av att prata blir jag andfådd. Så jag tror nog att övriga familjen vilar sina öron bra nu, när den annars pratglada kvinnan/mamman är mycket tyst.

1 kommentar:

Lena sa...

Usch då du verkar ha fått en riktigt elakt virus.

Krya på dig KRAMAR från mig !!!!