fredag 28 oktober 2011

Så....mkt bättre....













Jaa det tog tid...men nu är jag nästan tillbaka till vanliga Gitte... har haft en tuff vecka med mycket hostattacker och helt slut. Så jag har lyssnat på min kropp och på min mamma.... hihi och stannat hemma och vilat ordentligt.
Igår fick jag min nya mobil, som jag håller på att lära känna..en hel vetenskap..men jag som är flitig på facebook gillar att jag även kan logga in via mobilen vilket jag inte kunnat innan.

Håller även på att avsluta mitt dataprojekt för att sen kunna förhoppningsvis få min arbetsdator oxå.... ska bara fin justera lite innan jag skickar in min sista uppgift.

Idag var jag på kvinnlig besiktning som vi alla bör göra minst en gång per år..enligt min läkare...för vi bryr oss mer om våra bilar än om oss själva .... hm..
Jag behöver inte gå in på detaljer.. men det är nog bra att jag går ofta... för jag har lite extra cystor osv som jag inte behöver...

Ikväll blir det soffan o IDOL.... ha en trevlig helg på er...

Inga kommentarer: